Restoran Mona kodulehe (edaspidi Veebipood) omanik on Megameka OÜ (registrikood 16539899, aadress Valukoja 10, Ülemiste linnak, Tallinn, 11415, tel: +372 600 3344, e-mail: info@restoranmona.ee). Veebipoel on õigus igal ajahetkel Müügitingimusi muuta. Muudetud tingimused avaldatakse Veebipoe kodulehel www.restoranmona.ee ning need jõustuvad koheselt peale avaldamist. Veebipoodi kasutades ja selle kaudu tellimusi esitades on klient nõustunud Veebipoe müügi- ja privaatsustingimustega.
Müügilepingu kehtivus, toote- ja hinnainfo
- Müügitingimused kehtivad Veebipoest toodete ostmisel.
- Teave toote kohta on esitatud Veebipoes vahetult toote juures.
- Veebipoes müüdavate toodete ning lisateenuste hinnad on märgitud toodete juurde.
Tellimuse vormistamine
- Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi, peale mida tuleb tellimuse vormistamiseks täita nõutud andmeväljad ja valida toote kättesaamisviis. Kättesaamisviisidena on valikus ise tootele järgi tulemine aadressile Valukoja 10, Tallinn või Tallinna piires transport, mille eest rakendub täiendav tasu. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside: Eesti pangalingid – Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Revolut, N26. Kliendiga võetakse personaalselt ühendust peale tellimuse vormistamist ja makse sooritamist ühe tööpäeva jooksul.
- Pangalinke pakub Montonio Finance OÜ. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance OÜ turvalises keskkonnas. Restoran Monal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
- Arveldamise valuuta on Euro (€).
- Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
- Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le.
- Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamise tingimused
- Kaupade kättesaamispunktideks kliendileRestoran Mona, Valukoja 10, Tallinn, 11415. Pakume ka tarnet; Tallinna piires tarne on võimalik tellida koheselt ostu sooritades. Läbiräägitav on ka tarne väljaspool Tallinna, selle jaoks tuleb ühendust võtta info@restoranmona.ee, kustkaudu saab kokku leppida tarne aadressis ja maksumuses.
Kaupadele saab kättesaamispunktides järgi minna tööpäevadel vastavalt kliendi soovile ajavahemikus 10-12 või 14-17. Soovides tarnet muus ajavahemikus või täpselt kellaajal tuleb see eelnevalt kokku leppida. Antud ajavahemikud on valikuna välja toodud ka kodulehel ostukorvis enne makse sooritamist. Samuti on välja toodud kodulehel ostukorvis enne makse sooritamist varaseim kättesaamiskuupäev. See on arvutatud juhul kui toode on laos olemas. Kui toodet laos ei ole, lepitakse tarneaeg Megameka OÜ ja kliendi vahel kokku e-maili teel peale ostu sooritamist.
Taganemis- ja pretensioonide esitamise õigus
- Tulenevalt toodete iseloomust ei ole võimalik tellitud tooteid tagastada.
- Klient on kohustatud tellimuse vastuvõtmisel koheselt tooted üle vaatama.
- Tellimuse puuduste ilmnemisel või kauba kvaliteediprobleemide korral tuleb koheselt võtta ühendust klienditoega taasesitatavas vormis (e-mail info@restoranmona.ee), kirjeldades võimalikult täpselt esinenud probleemi ning lisades vajadusel näitlikustavad pildid.
- Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.
- Veebipood vastutab kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis olid olemas juba kauba üleandmise hetkel.
- Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist kliendile.
- Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale müügilepinguga kaasnenud tasud.
- Veebipoe vastutus on piiratud toote maksumusega.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
- Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
- Veebipoe isikuandmete vastutav töötleja on Megameka OÜ. Veebipoe maksete haldamiseks edastatakse vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Montonio Finance OÜ-le.
- E-maili aadressi ja telefoninumbrit võidakse kasutada otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-maili jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega.
- Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
- Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressil info@restoranmona.ee või helistada telefonil +372 600 3344.
- Kõik kliendikaebused lahendatakse koostöös kliendiga personaalselt.
- Kui klient ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Samuti on kliendil õigus pöörduda Tartu Maakohtusse.